6 Mart 2015 Cuma

BANA KENDİNİ ANLAT ,SANA NASIL GİYİNECEĞİNİ SÖYLEYEYİM.






   Dergileri hepimiz  imrenerek okuyoruz. Ya da hepimizin ''Ayy bu çok güzel hemen zayıflıyıp almalıyım''diyerek asla alamadığı kıyafetleri olmuştur.Ben de bunca yıldır sizdenim.

   Ama bugün farkettim ki niye erteledim,niye giyemedim..Bahanem çoktu;para biriktirip alıcam,birkaç kilo verip alıcam...

   Eğer sen de:

*Her şey çok güzel ama ben onu giyememki!
*Bu tarzı bana uydurabilir misin?
*Ya benim fiziğim?Bu kadar zayıf değilim.
*Çok pahalıdır bu!
*Nerden ucuza alabilirim?
*Tarz ,gotik şeyleri nerde  bulabilirim?

diyorsan beni takip etmeni öneririm.



Benim kadar takıntılı biri bile artık ''Vücudunu ,kendini sev!Oda seni sever ve hayalindeki görünüme ulaştırır ''diyorsa...


1 yorum:

  1. Yazılarınızı severek takip ediyorum, hayranınızım! Klişelerden uzak ve samimi önerilerinizin sürmesini dilerim :)

    "Kendini sev." bence bu yazıdaki en kilit cümle. Zira insanoğlunun yüzyıllardır süregelen bir ideale ulaşma çabası var ve ona bürünmek adına özgün yanlarımızı görmezden geliyoruz. Başkalarının beğenisine kendimizi sunmak üzere giyiniyoruz ve moda da bu ideale bürünme çabamızdaki parçalardan biri. Oysa ne güzel söylemişsiniz; eğer biz vücudumuzu seversek o da bizi sever ve hayalimizdeki gibi görünür. Bu cümledeki bir güzel nokta da "hayalimizdeki gibi olmak". Hayaller parmak izi kadar orijinaldir aslında, bizi biz yapan en önemli varlıklarımız onlar. Yani herkes, kendi ideali için, kendi hayali için hayal kurar.

    Modanın içinde değilim ama bence modanın tanımı; herkesin içinde mutlu olduğu kıyafetleri bulma yöntemidir. Bu yüzden önemli olan genelgeçer ideal değil, vücudumuzu severek onun bize vereceği güzel cevapları beklemek :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil